Venemessuilla oli ihana #meidänmeri osasto, jossa myytiin kaiken laisia upeita muumi tuotteita. Jokaisesta tuotteesta meni osa hinnasta tähän upeaan kampanjaan.
#MEIDÄNMERI-kampanjavuoden tapahtumia järjestetään sekä Suomessa että Ruotsissa. Konsertteja, näyttelyitä ja erilaisia tapahtuma lapsille. Yhteistyössä on mukana yli 100 yritystä ja organisaatiota.
Vuonna 2020 tulee kuluneeksi 75 vuotta ensimmäisestä Muumi tarinasta Muumit ja suuri tuhotulva, joka sijoittuu luonnonkatastrofin keskelle. Moomin Characters juhlistaa merkkivuotta Muumi-tarinoiden yhteisöllisessä hengessä suuntaamalla huomion Itämeren hyvinvointiin ja suojeluun. Muumit ja suuri tuhotulva kirjasta oli tehty erikoispainos, jota oli mahdollisuus ostaa messuosastolta.
#MEIDÄNMERI- kampanjan tarkoituksena on lisätä tietoutta Itämeren tilasta ja kerätä varoja John Nurmisen Säätiön työhön meren ja sen perinnön suojelemiseksi. Kampanjassa kerättyjen varojen turvin säätiö käynnistää uusia hankkeita ja laajentaa nykyistä toimintaansa.
Kuka teistä on seurannut blogiani pidempään, olette varmasti huomanneet, että meidän veneessä seikkaillee merimuumi meidän kanssa jokaisella reissulla. Hänellä on kunnia paikka josta katsella merelle. Messuilla oli mahdollista ostaa jokaisen veneilijän itselleen oma merimuumi ja samalla tukea hyvää asiaa.
Mukava nähdä, kuinka laajasti tämä kampanja tulee tämän vuoden aikana esiin eri yhteyksissä. Upea asia, että merta arvostetaan näin paljon ja sen hyvinvoinnin eteen tehdään kovasti töitä.
Kiitos Helsingin messukeskukselle bloggaaja passista. Kaikki
tämän postauksen nostot perustuvat minun omiin mieltymyksiin, eikä niihin liity
blogiyhteistyötä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti